3D usluge Mastercard® Identity Check™ i Visa Secure besplatne su usluge sigurne kupovine Maestro/Mastercard i/ili Visa karticama na internetskim prodajnim mjestima koja podržavaju 3D uslugu. Prilikom financijske potvrde kupovine, svoj identitet dodatno potvrđujete jednokratnom SMS zaporkom. Razmjena tajnih podataka obavlja se isključivo između vas i banke te internetsko prodajno mjesto nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Tekući račun je moguće je ugovoriti u Vama najbližoj poslovnici Sber Bank.
Rezidenti: - Kopija lične karte - CIPS prijava (ne starija od 6 mjeseci) - Popunjen zahtjev Nerezidenti: - Kopija ovjerenog pasoša - Potvrda o boravištu - Popunjen zahtjev
Tekući račun Sber Bank je multivalutan, sobzirom da se po jednom računu može prometovati u domaćoj i stranoj valuti.
- Za korištenje netBanking aplikacije Klijent je dužan obezbijediti minimalne tehničke uslove: procesor generacije P4 ili jači, minimalno 1 GB memorije, minimalno 200 MB prostora na hard disku, Internet pristup brzine 128 Kbps ili više, grafička kartica sa rezolucijom 1024x768 ili više, operativni sistem WinXPSP2 ili više, Adobe Reader 9.0 ili višu verziju, Internet browser: Chrome verzija 30 ili više (na Win7+, Android 4.1+ ili iOS9+), Firefox verzija 27 pa naviše (na WinXPSP2+, Android 4.0.3+ ili iOS 8.2+), Internet Explorer (I IE mobile) verzija 11 (na Win7) pa naviše. Android 5.0, Apple IOS 6.0+ za mobilne telefone sa mogucnošću pristupa Internetu. Klijent je obavezan preuzeti najnoviju verziju aplikacije Sber mobilnog bankarstva sa odgovarajućeg marketa („Google Play“ ili „App Store“ ). - Klijent se obavezuje čuvati podatke o korisničkom imenu i lozinki, kao i token i aktivacijski ključ, te obavijestiti Banku odmah i bez odlaganja o bilo kom slučaju gubitka ili zloupotrebe korisničkih kredencijala za korištenje aplikacije. Gubitak ili krađu sredstava identifikacije, poslovni subjekt (ovlašteni zastupnik, kontakt osoba ili korisnik) dužan je odmah prijaviti Banci/najbližoj poslovnici za vrijeme radnog vremena od 08:30 - 17:00 sati, na telefon: 033/280-300 i/ili na e-mail adresu [email protected] i/ili nadležnom Voditelju poslovnog odnosa. Klijent snosi svu štetu koja nastane usljed nepridržavanja uputa vezanih za korištenje netBanking i mBanking aplikacije i sredstava identifikacije (tokena) a posebno u slučaju otkrivanja ili činjenja dostupnim lozinki i sredstava identifikacije (token) neovlaštenim trećim licima, neprijavljivanja gubitka, krađe ili neovlaštenog korištenja sredstava identifikacije ili netBanking ili mBanking aplikacije, gubitka ili krađe mobilnog telefona na koji prima SMS poruke ili neprijavljivanja izmjene broja mobilnog telefona na koji prima SMS poruke. Banka će Klijentu blokirati upotrebu netBankinga/mBankinga, ako po prijavi Klijenta ustanovi gubitak, krađu ili neovlašten pristup netBankig/mBanking usluzi ili sredstvima identifikacije. Korištenje usluge/a ponovno će se omogućiti poslije zamjene sredstava identifikacije. Banka ne odgovara Klijentu za štetu koja je nastala njegovim nepridržavanjem uputa vezanih za sigurno korištenje netBanking/mBanking uskuge kao ni za štetu koja je nastala prije prijave neovlaštenog korištenja netBanking/mBanking usluge i blokiranja iste. - Banka izvršava naloge za plaćanje u skladu s Općim uslovima korištenja te u skladu s ostalim pravovaljanim ugovorima i važećim propisima. Svi postupci korisnika se elektronski bilježe. Elektronski zapis postupaka i naloga se arhiviraju u skladu sa važećim zakonskim propisima. Banka će izvršavati naloge za plaćanje kada su ispunjeni svi uslovi za izvršenje, u skladu sa važećim zakonskim propisima koji regulišu obavljanje platnog prometa. Banka ne odgovara za tajnost informacija nakon njihovog primanja na definisani mobilni telefon Korisnika te nije odgovorna za zloupotrene nastale tim putem. Banka nije dužna provjeravati vlasništvo mobilnog telefona navedenog u Zahtjevu. - Klijent je dužan koristiti usluge na način propisan uputstvima za korištenje usluga. Uputstva za korištenje usluge su dostupna na Internet stranici Banke www.sberbankbl.ba.
Vaš mobilni telefon mora podržavati ili Apple iOS verziju 6.0 ili Android verzije 5.0 ili novije verzije navedenih operativnih sistema.
Uslov za ugovaranje usluge je aktivacija tekućeg računa u Sber Bank.
Prva prijava: - Preuzimanje aplikacije sa marketa - Unos korisničkog imena i lozinke (podaci se dostavljaju prilikom aktivacije servisa u poslovnici Banke) - Unos aktivacijskog ključa - Definisanje PIN-a Svaka naredna prijava: - Unos definisanog PIN-a
Aplikacija može biti instalirana na više uređaja.
Operativni sistem: WinXPSP2 ili više Internet browseri: Chrome verzija 30 ili više, Firefox verzija 27 ili više, Internet Explorer verzija 11 ili višeKorisničko ime, lozinka i token izdat od strane banke
Uslov za ugovaranje usluge je aktivacija tekućeg računa u Sber Bank.
Prva prijava: - Pristup web stranici Banke - Unos korisničkog imena i lozinke (podaci se dostavljaju prilikom aktivacije servisa u poslovnici Banke) - e-mail verifakica - OTP verifikacija Svaka naredna prijava: - Unos korisničkog imena i lozinke - OTP verifikacija
OTP (One time password) je jednokratni sigurnosni kod koji se generiše na tokenu ili se dostavlja kroz SMS.
Token je sigurnosni uređaj koji osigurava tajnost i nepovrijedivost informacija o Vašim računima prilikom korištenja netBanking usluge.Token se koristi za identifikaciju korisnika prilikom ulaska u Sber netBanking aplikaciju kao i za potpisivanje kreiranih naloga.
1. Neobičan rječnik Mailovima koji traže „hitnu akciju“ ili „neodgodiv odgovor“ i mailovima koji sadrže „gramatičke greške“ ili „greške u spelovanju“ - pristupajte s oprezom. Pažljivo provjerite primljeni e-mail i imajte na umu da se u lažnom e-mailu vrlo često od Vas traže korisnički podaci ili sugerira otvaranje priloga ili instalacija nekog alata koji Vam je dostavljen kroz mail. 2. Nestandardne e-mail adrese Svim e-mailovima koji nisu poslani sa poznatih e-mail adresa pristupajte sa oprezom. Ako vam je adresa poznata, obratite pažnju da li je ispravno napisana (da li sadrži višak ili manjak karaktera, npr. umjesto Sber piše Sparkase ili Sparkassse i sl.) 3. Neobični dodaci Potrebno je da se sa svim dodacima (attachmentima) postupa sa oprezom, a pogotovo kad je u pitanje „.exe”, ali i fajlovi koje redovno koristimo u svom radu – Excel (.xls ili .xslx), Word (.doc ili .docx), PDF i sl. 4. Neobični linkovi Iako se link može činiti ispravnim, prije svakog klika provjerite pravu destinaciju na koju Vas link šalje. To možete učiniti jednostavnim trikom - prije klika, pozicionirajte kursor iznad linka i provjerite kako glasi adresa web-stranice na koju Vas usmjerava. Također, linku možete pristupiti tako da ručno upišete adresu u internetski preglednik, tj. „browser“ 5. E-mail bez teksta, sa prilogom Ukoliko primite e-mail bez teksta i samo sa dodatkom u prilogu, svakako pristupite s oprezom.
Avistu, oročenu i otvorenu štednju moguće je ugovoriti u Vama najbližoj poslovnici Sber Bank.
Rezidenti: - Kopija lične karte - CIPS prijava (ne starija od 6 mjeseci) - Popunjen zahtjev Nerezidenti: - Kopija ovjerenog pasoša - Potvrda o boravištu - Popunjen zahtjev
- Iz bezbjednosnih razloga nemojte memorisati korisnički kod pomoću opcija Automatsko dovršavanje koje nudi većina pregledača. Na primjer za Internet Explorer idite na „Alati“ / „Internet opcije“ / „Sadržaj“, kliknite na Automatsko dovršavanje i na obrascima nemojte označiti korisnička imena i lozinke. - Konfigurišite svoj pretraživač u „Alatke“ / „Internet opcije“ / „Opšte“ / „Privremene internetske datoteke“ / „Podešavanja“, odeljak Automatski je označen podrazumjevano. - Preporučujemo vam da označite „Svaka posjeta stranici ili Svaki put kada pokrenete Internet Ekplorer" da bi pregledač mogao da pretražuje prikaz stranice na Internetu, a ne u keš memoriji.